• DOLAR
  • EURO
  • ALTIN
  • BIST
Egzersiz Öncesi Ve Sonrasında Beslenme

Egzersiz Öncesi Ve Sonrasında Beslenme

 

Fitness öncesi ve sonrasında rezervlerin doldurulması yalnızca karbonhidratla yapmak pek doğru bir uygulama değil. Men’s Health bu konuda bir fitness beslenme programı yayımlamış durumda. Yayımlanan listeye göre iyi beslenme, spordan istenen performansın alınmasına da yardımcı oluyor. O yüzden harcadığınız vakit boşa gitmesin istiyorsanız bu listeye bir göz atın.

 

Fitness Öncesinde Tüketim

 

Yapılacak spor aktivitesinden önce bir avuç fındık tüketmek yağ yakımını hızlandırıyor. Balkabağı tüketimi de vücudun enerji seviyesinde artış ve azalma miktarını daha dengeli bir hale getiriyor. Antreman öncesinde sağlıklı beslenme imkanı bulunmayanlar ise yerfıstığı ezmesinden yardım alabilir.

 

Fitness Sonrasında Tüketim

 

Spor yaptıktan sonra oluşan açlık sebebi ile kan şekerinin düştüğü rahatlıkla anlaşılmaktadır. Bu düşüşü gidermenin en pratik yolları ise yulaf ezmesi ve kuru kayısıdır. Fitness sonrası hissedilen kas ağrıları ise ton balığı ile giderilebilmektedir.

Sosyal Medyada Paylaşın:
Önceki Yazı

BİRDE BUNLARA BAKIN

Düşüncelerinizi bizimle paylaşırmısınız ?

  • ÇOK OKUNAN
  • YENİ
  • YORUM